Sagunt guarda un minut de silenci en senyal de condemna i repulsa per l’assassinat d’Olivia en Gijón
Membres de la Corporació Municipal, del personal de l'Ajuntament, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci a les 12 hores a la porta de l’ajuntament