Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este procés participatiu continuarà amb un nou CES, a més d'amb les audiències públiques de hui i demà, amb l'objectiu de continuar treballant en el pressupost municipal

El Consell Econòmic i Social (CES) va mantindre ahir per la vesprada una reunió de manera presencial a l'Ajuntament de Sagunt en la qual van abordar temes relacionats amb el projecte de pressupost municipal presentat per l'Equip de Govern per a l'any 2023.
L'alcalde ha explicat que «davant el procés d'aprovació dels nous pressupostos de 2023 és imprescindible que escoltem els agents més rellevants de la ciutat, a l'empresa, al comerç o a l'agricultura, als sindicats i, també, a les associacions de veïns i veïnes. Tot això forma part del procés participatiu que seguim, en primer lloc, a l'hora d'explicar la motivació que han tingut estos pressupostos, uns pressupostos d'una banda de contenció i de resiliència i uns pressupostos que també aposten pel futur del nostre municipi; i, en segon lloc, per a poder escoltar aquelles prioritats que els diferents grups entenguen que hem de tindre en compte».
«Este procés participatiu continuarà ara amb les consultes públiques i, també, tornarem a tindre un nou CES en el qual continuar treballant el pressupost. Un pressupost que pretén ser continuista, amb la línia de gestió que hem portat durant estos anys i que ha aconseguit grandíssims èxits per a este municipi», ha insistit Moreno.
En el Consell Econòmic i Social (CES) estan representats des dels empresaris fins als sindicats, així com els diferents sectors productius, les associacions de veïns i el propi Ajuntament.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny