Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es tracta d'ajudes destinades al desenvolupament d'actuacions de rehabilitació a nivell de barri del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d'Espanya (2021-2026), finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha signat junt als representants d'altres 22 municipis; la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, i el vicepresident segon i conseller d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, l'acord pel qual s'impulsa la rehabilitació d'un total de 7.158 habitatges amb una dotació de 142.848.665 euros, de la qual Sagunt rebrà un total de 7.499.914 euros que es destinaran a rehabilitar el barri de Baladre.
D'eixos 7.158 habitatges, 196 són de titularitat pública i 6.962 de titularitat privada, i se situen en 31 entorns residencials de les províncies de Castelló, València i Alacant. Es tracta d'ajudes destinades al desenvolupament d'actuacions de rehabilitació a nivell de barri del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d'Espanya (2021-2026), finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha destacat que «fem un pas més en este projecte de rehabilitació de tot el barri baladre en esta tercera fase, en la qual parlem de més de 7 milions d'inversió. Era el moment que el Ministeri donara el vistiplau a totes les actuacions que ha dut a terme conjuntament amb la Generalitat, i això és el que vam poder fer amb la ministra Raquel Sánchez».
En este sentit, Moreno ha explicat que «continuem fent passos en este projecte de redignificació d'un barri que és clau per al nostre municipi i que lamentablement ha passat massa dècades oblidat. Ja es comencen a veure les diferents obres en el conjunt de Baladre II i fem passos també per a la plaça Juan Ramón Jiménez, gràcies al conveni d'ahir cada vegada estem més prop de poder dur a terme eixa actuació del 100%».
L'acte també va comptar amb la participació del secretari general d'Agenda Urbana i Habitatge, David Lucas Parrón; de la delegada del Govern, Pilar Bernabé i dels alcaldes i alcaldesses dels ajuntaments beneficiaris de les ajudes.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny