Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El mural està situat en una paret del carrer Cases de la Companyia, en el Barri Obrer del Port de Sagunt. Esta intervenció artística també s'emmarca dins de les I Jornades de Memòria Històrica i Democràtica

La VII edició del festival d'art urbà Més que Murs, organitzat pel departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt amb la col·laboració de les delegacions de Turisme i de Memòria Històrica i de les associacions Morvedre Acull i AVOCAM, continua esta setmana amb els artistes Furyo i Sucri, que han realitzat un mural que ret homenatge a María La Jabalina, una miliciana anarquista que va ser afusellada per denúncies falses.
El mural està situat en una paret del carrer Cases de la Companyia, en el Barri Obrer del Port de Sagunt. Esta intervenció artística s'emmarca dins de les I Jornades de Memòria Històrica i Democràtica i del VII Festival d'Art Urbà Més que Murs. Així mateix, el mur representa diferents moments importants de la seua vida, com a infermera i miliciana durant la guerra, la repressió i humiliació que va patir després de la guerra, i la imatge d'un bebé, fent referència al fill que va tindre i no va conéixer.
Sucri i Furyo (Alicia López i Antonio Santoyo) són dos jóvens artistes d'Alfafar que, amb només 25 anys d'edat, porten una magnífica progressió, amb bons exemples del seu art en espais urbans especialment a l'Horta Sud. La seua tècnica naix del gravat calcogràfic, la xilografia, la litografia fins a la pintura, especialitzant-se ara en pintura mural, amb diferents temàtiques adaptades a cada entorn.
Per a més informació es pot contactar a través del correu electrònic mesquemurs@gmail.com, la pàgina web https://www.saguntjove.es, el telèfon 96 268 34 39 o l' Instagram @mesquemurs_sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny