Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
Membres de la Corporació Municipal, del personal de l'Ajuntament, de col·lectius i la ciutadania s'han concentrat a les portes dels edificis municipals

L'Ajuntament de Sagunt, a través d'Alcaldia, ha convocat una concentració silenciosa de cinc minuts este divendres, 24 de febrer, a les 12.00 hores, amb motiu del primer aniversari de la guerra d'Ucraïna. Amb esta iniciativa Sagunt se suma a la iniciativa de la FEMP.
Membres de la Corporació Municipal s'han concentrat davant les portes dels edificis públics per a mostrar la seua condemna, repulsa i rebuig davant este conflicte. En les concentracions també han estat presents personal de l'Ajuntament, veïns i veïnes del municipi, així com col·lectius i associacions.
D'esta manera l'Ajuntament de Sagunt trasllada el seu suport i solidaritat amb la població ucraïnesa i els seus milions de desplaçats, així com per a urgir el final del conflicte bèl·lic originat per Rússia contra la nació d'Ucraïna i el restabliment de la pau i la legalitat democràtica internacional.


El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)