Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alcalde i el regidor d'Educació van rebre este dimarts el grup en el Consistori

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor delegat d'Educació, Josep Manuel Tarazona, van rebre este dimarts un grup d'estudiants del programa Erasmus que acaba d'arribar al municipi per a completar la seua formació en el CEE Sant Cristòfol.
«Un dels principals aspectes en els quals treballareu és en la inclusió. Això és una cosa molt important per a la nostra ciutat i també ho és per a nosaltres intentar fer un municipi més inclusiu i més feliç on viure», es va dirigir el primer edil al col·lectiu.
Per la seua banda, el regidor d'Educació els va donar la benvinguda i va glossar la història de la ciutat per a donar-la a conéixer entre el grup. «Estem feliços que els programes europeus de formació i inclusió arriben a la nostra ciutat. Són molt importants per a nosaltres», va manifestar Tarazona en referència a la tasca de l'alumnat en el municipi.
Moreno va subratllar «la importància de l'empatia i d'entendre els altres» en lloc d'utilitzar la violència per a resoldre les diferències, especialment en un moment com l'actual, en què Europa està en guerra. «Crec que gaudir d'estos programes i donar el millor en ells és una part clau en la construcció d'una societat que posa la llibertat en el seu nucli», va puntualitzar l'alcalde, al mateix temps que els agraïa haver fet «un pas endavant» per a «liderar» el procés cap a una societat millor. «És molt important per al nostre futur», va recalcar.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny