Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Sis premis de 500 euros i tres de 1.000 es repartiran en un acte públic que se celebrarà en el Centre Cívic a les 19.00 hores
Este dijous, dia 27 d'octubre, a les 19.00 hores tindrà lloc en el Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt el sorteig de la campanya de promoció i foment del comerç de proximitat Ajudem el comerç local!, posada en marxa a mitat de setembre pel departament de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Sagunt.
En el sorteig, que serà públic, es repartiran sis premis de 500 euros i tres premis de 1.000 euros, 6.000 euros en total, per a gastar íntegrament en els comerços locals adscrits a la iniciativa. Per a això s'extrauran a l'atzar els bitllets i es contactarà telefònicament amb la persona agraciada en cada cas, deixant sonar fins a set tons; en cas de no contestar en este espai de temps, es procedirà a l'extracció d'un nou bitllet fins al lliurament de tots els premis. Des de la delegació s'advertix que no s'admetran com a vàlids contestadors automàtics o bústies de veu.
Per a participar en este sorteig era necessari comprar en els 600 establiments, aproximadament, de tot el municipi adherits a esta acció i emplenar els tiquets que s'oferien a la clientela.
Addicionalment hi haurà un altre sorteig entre les persones que hi assistisquen a l'acte en què es coneixeran els premiats i les premiades.
El dia 3 de novembre a les 13.00 hores es lliuraran els premis en un acte públic que tindrà lloc en el Saló de Plens del Consistori.
L'Ajuntament de Sagunt, a través de la Regidoria de Comerç i Mercats, ha destinat a esta campanya, a més, 2.995 euros per a material promocional i repartiment del mateix i 6.727 euros en cartelleria.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny