Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Serà a partir de les 9.00 hores i la ciutadania podrà participar presencialment en l'apartat de precs i preguntes

L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dimarts 27, a partir de les 9.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes de desembre i es desenvoluparà, com ja és habitual, de manera presencial.
La sessió es retransmetrà en directe pel Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del Gabinet: Facebook i Twitter.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, presidirà el Ple i la ciutadania podrà intervindre en el torn de Precs i preguntes de manera presencial. L'ordre del dia de la sessió plenària serà el següent:
ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE LA CORPORACIÓ DEL DIA VINT-I-SET DE DESEMBRE DE DOS MIL VINT-I-DOS
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA
SECRETARIA GENERAL:
ALCALDIA:
EDUCACIÓ:
SERVEIS SOCIALS:
PROMOCIÓ ECONÒMICA:
PATRIMONI:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L’ACCIÓ DEL GOVERN LOCAL
SECRETARIA GENERAL:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny