Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El concert, que tindrà lloc a les 20.30 h, té una durada aproximada de 90 minuts. Les entrades tenen un preu de 9 euros

El grupo Les Karamba actuarà este divendres, 14 d'octubre, a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt, com a part del seu Tour 2022: Música Urbana. Este grup, és una mescla multicultural entre Veneçuela, Cuba, l'Argentina, Panamà i Catalunya, una banda que dona lloc a un estil musical on es reconeix el so, el chachachá, la salsa, la timba i la música urbana, des d'una perspectiva social femenina.
El grup Les Karamba es funda en el 2018 en el si dels carrers de Barcelona, entre el caos, el trànsit, la ciutat i l'estrés, en la necessitat d'adquirir forces, combatre pors i contagiar d'alegria i il·lusió a tot públic. Naix de l'empatia entre set històries de vida. Històries de migracions i herències musicals, amb la intenció de perseguir somnis, experimentar el potencial i la sensibilitat humana.
Actualment la banda està integrada per Ahyvin Bruno (veu i guiro), Rita Baulida (timbala), Ahylin Bruno (congas), Liviet Ojeda (baix), Natasha Arizu (teclat) i Anggie Obin (flauta), les qui amb el seu primer àlbum Camino Así, es presenten com la veu de totes aquelles dones que van callar, que van estar en l'ombra, que van lluitar soles, al llarg de la història de la música, i que hui tenen molt a contar.
El concert tindrà lloc a les 20.30 h, i la durada aproximada és de 90 minuts. Les entrades, que tenen un preu de 9 euros, es poden adquirir en: https://www.servientradas.com/
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny