Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El concert dedicat a la patrona de la música tindrà lloc en el Teatre de Begoña, i l'entrada serà gratuïta i lliure fins a completar l'aforament
La Unión Musical Porteña oferix el tradicional concert de Santa Cecília, patrona de la música, este dissabte, 19 de novembre, en el Teatre de Begoña del Port de Sagunt a les 19.30 h. L'entrada al concert és gratuïta i lliure fins a completar l'aforament de la sala.
Per a l'ocasió, el programa estarà interpretat per les diferents agrupacions que componen la UMP: el cor infantil, la coral, el cor infantil i coral conjuntament, la banda juvenil i la banda simfònica.
En primer lloc, actuarà el cor infantil, que interpretarà The kicking Kangaroo, de Carlota Ferrari i Dona Nobis Pacem, d'un autor anònim. Seguidament la coral interpretarà Down by the Riverside, de Negret Spirituals, i Yesterday, de The Beatles. Per a finalitzar amb la part coral les dos agrupacions, el cor infantil i la coral, interpretaran conjuntament Veo en Ti la Luz, d'Alan Menken. La direcció de les dos agrupacions la porta Leana Ramírez.
El concert continuarà amb la banda juvenil de la UMP, dirigida per Raúl Domenech, amb les obres African Noel, amb arranjaments de Johnie Vinson, Ghost Host, de John Bow, Uskudar, de Robert W. Smith, Beliver d’Imagine Dragons, Sway, amb arranjaments de Johnie Vinson, i Indiana Jones, de John Williams.
Finalment la banda simfònica interpretarà el pasdoble Ateneo Musical, de Mariano Puig, Katiuska, de Pablo Sorozábal, i The Witch and the Saint, d’Steven Reineke. El director d'esta agrupació és Jorge Vivas.
![]()
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny