Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La Unión Musical Porteña oferix el concert ‘Retrobem la Nostra Música 2017’ al Port de Sagunt. Demà, dissabte 30 de setembre, a les 19.30 hores, tindrà lloc un concert dedicat als artistes valencians. Estarà compost per 12 cançons d'autors valencians amb la finalitat de transmetre a través de la música la cultura i la tradició.
L'espectacle musical estará protagonitzat per la Banda Sinfónica de la Unión Musical Porteña, dirigida per Jorge Vivas Baquero que sota la seua batuta interpretarà el següent repertori musical: Las Províncias, de Vicente i Arturo Teról; Damas de Castilla, de Francisco Grau; Centenari Musical, de Ramón García i Soler; Educandos de Benejúzar, de José Aparicio; El Tio Ramón, de Salvá i Olcina; Febrer, de Juan Calatayud; L’Amistat, de Ferrer Ferrán; Feta a Posta, de Miguel Picó; La Vereda, d'Óscar Navarro; José Luis Valero, de José Teruel; Tercio de Quites, de Rafael Taléns; i Caridad Guardiola, d'Antonio Carrillos.
La música de banda té una importància destacable en la cultura, tradició i arrels valencianes, per tant, la Diputació de València col·labora amb la Sociedad Unión Musical Porteña a través de la seua Àrea de Cultura per a mostrar el suport a les societats musicals de la província.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny