El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
S'ha triplicat el nombre de visitants per al mateix període en 2019, prenent com a referència la data d'abans de la pandèmia

Sagunt recupera el seu impuls turístic, després de la pandèmia, amb xifres que tripliquen el nombre de visitants.
Durant el període de Setmana Santa 2022, les seus turístiques municipals, on es recullen estadístiques, Oficines de Turisme de Sagunt i el Port de Sagunt, Punt d'informació del Centre d'Interpretació de la Ciutat, Casa dels Berenguer i Via del Pòrtic, on es realitzen visites guiades, han oferit unes estadístiques en les quals es reflectixen dades molt positives. S'ha triplicat el nombre de visitants per al mateix període, prenent com a referència la data d'abans de la pandèmia, és a dir 2019.
Cal destacar un 182% més de visitants als espais arqueològics, Via del Pòrtic i Domus dels Peixos. Estos espais generen un interés cada vegada major, sent la seua gestió municipal amb un important patrocini de l'empresa Naturgy, situada a Sagunt. Referent als punts d'informació, la procedència ha sigut principalment de turistes nacionals (93%). Entre les Comunitats Autònomes destaquen els turistes procedents de la Comunitat Valenciana, Catalunya, País Basc i Aragó. Encara que el percentatge major se l'emporta el turisme nacional, en l'àmbit internacional també destaca la presència de francesos i italians.
Referent a l'ocupació hotelera, l'ocupació frega el 100% en la majoria d'establiments hotelers, tant en el centre històric com en les zones de platja del municipi. El bon oratge, la gastronomia, els espais naturals i l'activitat festiva de la Setmana Santa, consoliden una oferta variada i dinàmica, atractiva per a qualsevol tipus de públic.
En este sentit, la regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha indicat que estes dades «són esperançadores i molt ben rebudes en el sector hostaler i hoteler, i també des de l'administració, ja que demostren una reactivació del sector i per tant de l'economia de la ciutat. A més, constaten una certa promoció de la nostra ciutat».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+