El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'obra teatral serà en valencià per a tots els públics i té una duració aproximada d'una hora i quart
La Casa Municipal de Cultura de Port de Sagunt acull este divendres, 4 de febrer, a les 20.30 hores la representació de la tragicomèdia El Plan de Olymplia Metropolitana. L'obra teatral serà en valencià per a tots els públics i té una duració aproximada d'una hora i quart. Esta actuació forma part de la programació organitzada pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
El Plan és una comèdia negra en la qual els seus protagonistes es despullen a poc a poc de les seues màscares socials, per a portar fins al límit tot l'instint de supervivència i la noció de l'amistat. Tracta de la història de la trobada de tres amics, que no semblen personatges de ficció. Tal com assenyalen des de la companyia teatral, esta característica complix una doble funció: «que els riures i la identificació cap al que veiem siguen sinceres i immediates; però també que el desenllaç ens resulte molt més impactant i dolorós». El Plan sorprén no sols per la seua història, sinó també per la forma honesta i directa en què Ignasi Vidal l'explica.
Les persones interessades a assistir a l'obra de teatre, que té un preu de set euros, poden comprar les entrades a través d'este enllaç.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+