Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'agrupació de músics joves realitzarà el concert a l'Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt a les 19 h. L'entrada és gratuïta fins a completar l'aforament
![]()
Este divendres, 25 de novembre, la Jove Orquestra de la Lira Saguntina oferirà el tradicional concert dedicat a Santa Cecília, patrona de la música. El concert tindrà lloc a l'Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt a les 19 h. L'entrada és gratuïta fins a completar l'aforament de la sala.
El programa que interpretaran l'agrupació de músics joves, dirigida per Ramón Zacarías Cerdà Ramón, és el següent: La Rejouissance, de G.F. Händel; Concierto para triángulo, de M. Hannickel. al triangle Emidio Tringuel,; Satrings together, N. Dezaire, al piano Juan Francisco Castillo Monreal; i Suite Jamaica, una cançó tradicional.
La Jove Orquestra de la Societat Musical Lira Saguntina naix en 2006, com a iniciativa de la directiva de la Societat per a anar introduint als joves estudiants de corda de la seua Escola de música Joaquín Rodrigo en el món i disciplina del treball en orquestra, com a pas previ i formatiu per a la seua futura incorporació a l'Orquestra Simfònica de la Societat.
La seua activitat se centra en concerts organitzats per la Societat com els tradicionals dedicats a Santa Cecilia o en dates assenyalades com a Nadal o final de curs, així com altres concerts extraordinaris com a Intercanvis de Federació, Concerts Solidaris. Rep freqüents invitacions a participar en concerts lluny de Sagunt, sent habitual la seua presència a Jérica, Xilxes, Borriol, Canet, Gilet…
Este concert s'emmarca dins de la programació cultural del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny