Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
Serà a partir de les 17.00 hores i la ciutadania podrà participar-hi presencialment des de les 19.00 hores en l'apartat de precs i preguntes
L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous 23, a partir de les 17.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes de febrer.
La sessió es retransmetrà en directe pel Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del Gabinet: Facebook i Twitter.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, presidirà el Ple i la ciutadania podrà intervindre en el torn de Precs i preguntes des de les 19.00 hores, aproximadament, de manera presencial. L'ordre del dia de la sessió plenària serà el següent:
ORDRE DIA SESSIÓ ORDINÀRIA PLE CORPORACIÓ DIA 23 DE FEBRER DE DOS MIL VINT-I-TRES
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA.
SECRETARIA GENERAL:
EDUCACIÓ:
MANTENIMENT:
PARTICIPACIÓ CIUTADANA:
SERVEIS SOCIALS:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L’ACCIÓ DE GOVERN LOCAL.
SECRETARIA GENERAL:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES

El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)