Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El passat diumenge, 29 d'octubre, es va realitzar a Sagunt la carrera 30 K “Ciutat de Sagunt”, esdeveniment organitzat per l'Ajuntament de Sagunt en col·laboració amb l'empresa Cronometra. Amb eixida en la pista d'atletisme del poliesportiu Municipal (Internuclis) a les 9 del matí, els participants van iniciar un recorregut que va passar pels llocs més icònics de Sagunt i del Port de Sagunt. En la modalitat 10 K només es va passar per Sagunt, i ambdues modalitats van acabar en el poliesportiu Municipal.
Segons confirma el responsable de Cronometra, Jordi Aznar, la participació de l'esdeveniment va ser més que notable, amb al voltant de 850 inscrits entre les dues modalitats superant els prop de 700 inscrits de l'any passat, el 85% dels quals participant en la modalitat 30 K. A més, la qualitat de l'esdeveniment ha millorat respecte a l'edició anterior: més participació voluntària, millor coordinació de l'organització, alta participació de la policia local i millor senyalització són alguns dels punts que més es van notar durant el desenvolupament de la carrera. A més, els punts d'avituallament intermedi van estar col·locats de forma estratègica i en abundància per a assegurar la integritat dels participants, així com unes bosses de corredor millor dotades.
Amb esta millora logística, l'empresa Cronometra i l’Ajuntament de Sagunt han aconseguit no solament assentar definitivament un esdeveniment com este sinó que, a més, està assentant un bon model d'organització de carreres i esdeveniments d'este tipus. La millora de les condicions ha tingut, de forma quasi instantània, bona repercussió en les xarxes socials de l'empresa. A més de ser un esdeveniment esportiu notable de Sagunt i el Port de Sagunt, la carrera “Ciutat de Sagunt” també va complir una funció de preparació amb motiu de la Marató de València, que se celebrarà d’ací a tres setmanes.
La bona acollida d'esta segona edició de la carrera 30 K “Ciutat de Sagunt” ha suposat que s'assenten del tot les bases del futur de l'esdeveniment. L'any que ve es pretén endur la carrera a un altre nivell, comptant amb més repercussió i participació, amb la intenció d'involucrar també els clubs esportius locals per a fer de l'esdeveniment una fita més important a Sagunt i el Port de Sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny