Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es podrà gaudir en quatre sessions el divendres 1 i el dissabte 2 de juliol a les 20 i a les 22 hores

El taller laboratori El tiempo arrebatado interpretarà este cap de setmana l'obra amb el mateix nom a la Torre del Grau Vell de Sagunt. Esta obra, interpretada pels huit joves que formen el conjunt teatral, es podrà gaudir en quatre sessions el divendres 1 i el dissabte 2 de juliol a les 20 i a les 22 hores.
En este taller laboratori, l'elenc integrat per huit joves, interpretarà una peça teatral escrita per ells, coordinats pel dramaturg i director Paco Zarzoso i l'actriu i directora Wanda Bellanza.
L'obra resultant del taller ha tingut la voluntat de fer tangible una trobada emocional i ideològica de joves i avis de tots dos sexes que serà revelador dels nexes invisibles transgeneracionals.

Elles i ells seran els vertaders generadors del projecte, i actuaran com a portaveus de les malalties socials i vitals d'una generació, la seua, al mateix temps que es dibuixaran llaços i vincles amb dues generacions arrere, la de les seues àvies i avis, als qui es convidarà a participar en el projecte conjunt a partir dels seus testimoniatges sobre la seua visió del món des d'aquells anys en què era també uns joves en una realitat tan diferent a l'actual, però sens dubte marcada per problemàtiques i expectatives de futur singulars que ajuden a traçar ponts entre el passat, el present i «els futurs».
Per a accedir al recinte es faciliten autobusos els dos dies, a les 19.15 i a les 21.15, que eixiran des de l'avinguda Hornos Altos (Alucine), i que en acabar l'obra tornaran al mateix lloc. Per a esta activitat és necessària una invitació gratuïta que es podrà aconseguir en el següent enllaç: https://www.notikumi.com/2022/7/1/el-tiempo-arrebatado
Esta activitat està coordinada pel departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt dins del Programa Cultura Jove.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny