Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La visita ha sigut amb motiu que l'alumnat està estudiant actualment la ciutat i el funcionament de l'Ajuntament

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor d'Educació, Josep Manuel Tarazona, han rebut a l'Ajuntament de Sagunt als i les jóvens de tercer d'ESO de l'IES Clot del Moro. La visita ha sigut amb motiu que l'alumnat està estudiant actualment la ciutat i l'Ajuntament.
Durant la recepció els han explicat com funciona l'Ajuntament i les diferents gestions que realitza. Així mateix, l'alumnat ha pogut preguntar a l'alcalde diferents qüestions relacionades amb la ciutat i l'administració local.
Moreno ha explicat el funcionament i la forma en la qual s'organitza la mateixa. En este sentit, ha explicat que la labor de l'Ajuntament és «millorar la vida de les persones que viuen a Sagunt. Tenim una ciutat molt gran i rica en diversitat, la qual cosa cal cuidar entre tots i totes, i des de l'Ajuntament intentem ajudar les persones».
Tarazona els ha donat la benvinguda i els ha explicat el repartiment de les regidories de l'Ajuntament de Sagunt i ha aprofundit en les funcions i característiques de la regidoria d'Educació. A més, ha destacat que «treballem a Sagunt des d'este Ajuntament i des del departament d'Educació, junt a vosaltres en els instituts i centres educatius per una ciutat educadora».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny