Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La visita ha sigut amb motiu que l'alumnat està estudiant actualment la localitat i l'Ajuntament. Han conegut les instal·lacions i han pogut preguntar qüestions referides a la ciutat i al Consistori

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, han rebut a l'Ajuntament de Sagunt els xiquets i xiquetes de segon de primària del Centre d'Educació d'Infantil i Primària María Yocasta del Port de Sagunt. La visita ha sigut amb motiu que l'alumnat està estudiant actualment la localitat i l'Ajuntament.
Durant la recepció els han explicat com funciona l'Ajuntament i les diferents gestions que realitza. Així mateix, l'alumnat ha pogut preguntar a l'alcalde diferents qüestions relacionades amb la ciutat i l'Ajuntament. A més, els xiquets i xiquetes han aprofitat la visita per a conéixer les diferents instal·lacions del Consistori, i l'alcalde els ha ensenyat el seu despatx.

Darío Moreno ha explicat el funcionament de l'Ajuntament de Sagunt i la forma en la qual s'organitza. Així mateix, els ha ensenyat i explicat les banderes que hi ha en el Saló de Plens, com s'articulen les comunitats autònomes que conformen el país i diferents característiques de la ciutat de Sagunt. Tot seguit, l'alcalde ha respost a les preguntes de les xiquetes i xiquets.
José Manuel Tarazona els ha donat la benvinguda i els ha expressat que, a més de conéixer de matemàtiques, dibuix o altres matèries, també és important que coneguen com funciona el poble i la tasca organitzativa de l'ajuntament.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny