Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La delegació de Turisme es desplaçarà els dies 18, 19 i 20 de gener fins a Madrid per a presentar el seu nou pla de màrqueting basat en el turisme experiencial

L'Ajuntament de Sagunt participa un any més en la principal fira internacional de turisme del nostre país i promocionarà turísticament la ciutat en la 43 edició de la Fira Internacional de Turisme (FITUR), que se celebrarà del 18 al 22 de gener a Madrid. La delegació de Turisme tindrà estand en l'espai de València Turisme, on presentarà el seu nou pla de màrqueting basat en el turisme experiencial, a més de tota l'oferta habitual de turisme de sol i platja, turisme cultural, industrial i mediambiental.
Així mateix, la delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt participarà en diverses reunions i presentacions relacionades amb el desenvolupament de productes turístics que s'estan treballant actualment en el municipi, com la Ruta del Greal i la Xarxa de Jueries.
D'altra banda, les festes més rellevants com les Falles i la Setmana Santa també estaran presents amb la visita dels seus representants a l'estand de la ciutat en la fira.
En l'àmbit gastronòmic, el dia 20 a les 12.00 h, l'empresa Naranjas Ché oferirà una degustació de ‘Tarongino’, el vi taronja de Sagunt, en l'àrea de degustacions gastro turístiques.
En relació amb el desenvolupament de Sagunt com a destinació turística intel·ligent, es realitzaran reunions amb INVATTUR i amb empreses del sector per a conéixer les últimes novetats. I en esta línia es presentarà, conjuntament amb l'empresa creadora, el mirador turístic digital de la comarca presentat recentment a la nostra ciutat i al qual es pot accedir a través de la web www.saguntoturismo.com.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny