Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Amb motiu de la Trobada Estatal de Solidaritat amb Cuba que se celebra este cap de setmana en Port de Sagunt

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, acompanyat per regidors i regidores de l'Equip de Govern i de la diputada nacional, Roser Maestro, ha rebut este matí en el Consistori a una delegació cubana encapçalada pel cònsol a Barcelona, Alfonso Casanova, amb motiu de la Trobada Estatal de Solidaritat amb Cuba que se celebra este cap de setmana en Port de Sagunt.
Darío Moreno ha assenyalat que «tenim sort de tindre una comunitat cubana i uns consolats tan preocupats per intentar establir bones relacions amb les administracions, però sobretot amb els cubans i cubanes que són ací a Espanya i a la nostra ciutat. Nosaltres, de fet, hem intentat contactar amb altres consolats a veure si prenien també esta mateixa iniciativa de voler fer consolats itinerants i activitats, i de moment no hem tingut massa resposta».

En este sentit, Moreno s'ha dirigit als i les assistents per a destacar que «sou un exemple i precisament per això oferim totes les facilitats per part de l'Ajuntament de Sagunt en la mesura en què puguem perquè continueu enfortint eixa relació, que esperem que siga una relació per descomptat amb l'Ajuntament de Sagunt però sobretot amb la gent que viu ací, que al final li facilita el dia a dia». També els ha donat l'enhorabona per tot el treball que duen a terme des de les associacions i el consolat, i a més, li ha fet lliurament al cònsol d'una cistella de productes típics de Sagunt i la seua comarca.
A més, han assistit representants de diferents associacions i agrupacions de representació de Cuba, els qui han agraït la predisposició contínua de l'Ajuntament de Sagunt en les diferents activitats que realitzen, com és en este cas la celebració de la Trobada Estatal de Solidaritat.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny