Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L’actuació impulsada pel departament d’Educació a petició de l’AMPA i la direcció del centre ha sigut executada pel departament de Manteniment amb un cost aproximat de 7.000€

El departament de Manteniment de l’Ajuntament de Sagunt ha executat una ampliació de l’aparcament, a més de condicionar l’existent, de l’IES Clot del Moro. L’important quantitat d’alumnat i professorat amb el que compta el centre educatiu havia ocasionat un problema d’aparcament en la zona. Tant l’AMPA com la direcció del centre havien donat trasllat al departament d’Educació d’esta problemàtica. Davant esta situació, Manteniment ha executat unes obres de condicionament i ampliació de l’espai que han consistit en anivellar el terreny i retirar una sèrie d’obstacles que hi havia.
A més a més, s’ha procedit a habilitar una esplanada pavimentada per tal de proveir a l’alumnat de més places d’aparcament per ciclomotors. La següent acció, a executar pel departament de Mobilitat, consistirà en pintar i assenyalar degudament estes places.
Per al regidor d’Educació, Josep Manuel Tarazona, «esta era una actuació urgent que soluciona el greu problema d’aparcament que hi havia al voltant de l’IES Clot del Moro. Des de l’ajuntament s’ha tractat de manera prioritària».
Segons Pepe Gil, regidor de Manteniment, «amb esta xicoteta obra solucionem un problema urgent, però creiem que hem d’anar més enllà i promoure una mobilitat més sostenible. Per part de l’ajuntament continuem treballant en dotar d’infraestructures adequades per millorar la mobilitat. Animem als usuaris i usuàries del centre a que facen ús d’altres mitjans com els autobusos que pugen actualment, la bicicleta, o altres mitjans més sostenibles».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny