El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'Associació AGAMF ha organitzat una classe de ioga i una altra de biodansa i llegirà un manifest amb la finalitat de sensibilitzar i visibilitzar estes patologies
L'Asociación Grupo de Apoyo Mutuo en Fibromialgia y Síndrome de Fatiga Crónica (AGAMF) organitza amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt per a este dijous, 12 de maig, una jornada amb motiu del Dia de la Fibromiàlgia i la Síndrome de Fatiga Crònica.
La programació preparada per AGAMF comptarà amb diverses activitats, entre les quals destaca una Vesprada de salut amb classe oberta de ioga i biodansa, a les quals està convidada tota la ciutadania, així com la lectura d'un manifest, tot això amb la finalitat de sensibilitzar i visibilitzar estes patologies.
L'Ajuntament de Sagunt, per la seua banda, il·luminarà en color morat les façanes del Consistori i de la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt amb motiu d'esta data, com a gest de suport a les persones que conviuen amb estes patologies i amb els seus familiars.
La Vesprada de salut tindrà lloc en el terraet de la plaça Cronista Chabret de Sagunt. De 17.30 a 18.30 hores serà la classe de ioga, mentre que de 19.00 a 19.30 hores serà la de biodansa. Des de l'organització recomanen a les persones participants acudir amb roba i calcer adequats i estoreta.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+