Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El concert tindrà lloc als Jardins del Centre Cívic del Port de Sagunt a les 23 hores

La programació del Festival Música al Port 2022 continua este cap de setmana amb el concert en el qual actuaran l'Orquestra Simfònica i la Banda Simfònica de la societat musical Lira Saguntina. Tindrà lloc este divendres, 1 de juliol, als Jardins del Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt a les 23 h. El concert està organitzat pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana i l'Institut Valencià de Cultura. L'entrada és gratuïta.
La primera part del concert la interpretarà l'Orquestra Simfònica, dirigida per Ramón Zacarías Cerdà Ramón i, la segona interpretada per la Banda Simfònica serà dirigida per Daniel Olmos. En la primera part, s'interpretaran Obertura de Poeta y Aldeano (1846) de Franz von Suppé (Split, 1819- Viena, 1895); Intermezzo de Cavalleria Rusticana (1890) de Pietro Antonio Stefano Mascagni (Livorno, 1863- Roma, 1945); Grease (1978) de John Farrar (Melbourne, 1946); New York New York (1977) de John Kander (Kansas, 1927) i Fame (1980) de Michael Gore (New York, 1951).
En la segona part, s’interpretarà el pasdoble Fina Blasco de Rafael Talens; Tierra Mítica de Bernardo Adam Ferrero (I Arco Mediterráneo; II Nocturno y danza en las noches de plenilunio; III El mar; IV La tierra bendecida); L'arlésienne suite n° 2 de G. Bizet i, per últim, Pepita Greus de Pascual Pérez Chovi.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny