Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Esta cita tindrà lloc en el Centre Cultural Mario Monreal el dissabte a les 20 h. Les entrades tenen un preu de 9 euros
L'espectacle de poesia i jazz Lorca en Nueva York es podrà veure este dissabte, 14 de gener, a les 20 h en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. Un espectacle musical d'Alberto Sant Juan i La Banda, que seguix els passos de Federico García Lorca en el seu viatge a Nova York i, després, a l'Havana.
Lorca va viatjar a Nova York al juny de 1929 i hi va viure fins a març de 1930. Després va viatjar a Cuba i, després de viure tres mesos a l'illa, va tornar a Espanya amb els poemes del llibre Poeta en Nueva York en la seua maleta.
A Lorca en Nueva York Alberto San Juan i La Banda presenten eixa trobada de Lorca amb el públic de la Residència de Senyoretes de Madrid on per primera vegada es van escoltar eixos poemes.
L'espectacle comença amb un preludi musical, a càrrec del quartet La Banda, compost per fragments de les peces de jazz que Lorca va descobrir en els clubs de Nova York en aquell any 29. A continuació, la veu de Gibson introduix la conferència i Federico, interpretat per Alberto San Juan, apareix en l'escena. Durant una hora, el públic podrà viatjar des de Granada a Nova York i a l'Havana.
L'espectacle és en castellà i té una duració aproximada de 80 minuts. L'edat recomanada és per a majors de 16 anys. Les entrades tenen un preu de 9 euros, i es poden adquirir en este enllaç: LORCA A NOVA YORK (servientradas.com). Esta activitat forma part de la programació que organitza el departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny