El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Una pel·lícula documental que reivindica la figura d'un pioner del cinema mut

L'Asociación Cultural Nautiulus, en col·laboració amb el departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, ha organitzat per a esta vesprada la projecció de la pel·lícula El hombre que quiso ser segundo (2014) del director Ramón Alós.
La pel·lícula és un documental hispano-italià que se centra a reivindicar la figura de Segundo de Chomón (Terol, 1871 – París, 1929), un cineasta espanyol de l'època del cinema mut que es va quedar en un segon pla. Chomón va ser un visionari que, més que avançar-se al seu temps, el va accelerar bastant per a anar al seu ritme, sobretot en termes tècnics, fins a convertir-se en un dels cineastes que, a la seua manera, més va engrandir i va donar importància al paper dels secundaris d’este món, en quedar ell mateix relegat a ser-ho en el seu treball amb el pas del temps.
La pel·lícula s'ajuda del famós actor Ramón Langa per a recrear alguns moments importants en la vida de Chomón, tot un geni dels trucatges que dominava la utilització de maquetes, a més de ser precursor del travelling, del cinema de color i avi de l'animació per ordinador.
La projecció tindrà lloc a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt a les 18.30 hores.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+