Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El concert tindrà lloc dissabte que ve, 11 de febrer, a les 19 h, amb col·laboracions d'altres músics i gravat en directe

La jove banda de rock local Bendita Locura presenta en directe el seu primer disc, Flores de Madera, en el Casal Jove. El CD està compost per set temes, en el qual han estat treballant al voltant de tres anys, amb algunes aturades i una pandèmia per mig. El grup té la seua residència musical en el Casal Jove del Port de Sagunt, on assaja, dins del Programa Cultura Jove/Residències.
El concert de presentació del disc serà el pròxim 11 de febrer en el Casal Jove del Port de Sagunt a les 19 h. Esta activitat està organitzada pel departament de Joventut i Infància. A més, el grup està bolcant tot el seu esforç perquè siga una cosa molt especial, amb col·laboracions d'altres músics i gravat en directe.
A part de l'enregistrament del disc, la banda es troba immersa en diferents projectes, com la seua col·laboració amb la gran violista argentina Cecilia Pekarek, en un treball paral·lel en el qual interpreten tant cançons d'ella com de la banda, fusionant el hard rock amb el tango.
Segons manifesten des del grup, la seua idea és fer que arribe el disc i la seua música a tots els racons. Intentar posar el cap en festivals i esdeveniments de tot el país i ensenyar a tothom el que tenen entre mans. Els ha costat molt d'esforç crear això i no entra en els seus plans rendir-se, com afirmen: «Estem disposats a presentar batalla i a donar el millor de nosaltres. Perquè al cap i a la fi la música és una manera d'entendre la vida i és el que ens fa felices. Així que assabentats quedeu. Som Bendita Locura!».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny