Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El concert tindrà lloc als Jardins del Centre Cívic Antic Sanatori este divendres, 24 de juny, a les 23 h

El festival Música al Port, organitzat pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, porta Alberto Tarín Band. El concert tindrà lloc als Jardins del Centre Cívic Antic Sanatori este divendres, 24 de juny, a les 23 h
Alberto Tarín Band, després de formar part de grups emblemàtics com Seguridad Social i New York Ska Jazz Ensemble, presenta un recorregut per la sonoritat del soul, jazz i reggae que este músic valencià porta experimentant fa ja més de dos dècades, un treball personalíssim en què l'alegria de viure es fa patent. Un espectacle que compta també amb Paco Casas a la bateria, Xavi Alamán al baix i cors, Fran Conde guitarra i Saxo, Ricardo Llopis i Steve Fletcher als teclats i cors.
En 2021 Alberto Tarín resumix tota una vida en Lovers room, un disc que condensa les claus de la millor música amb arrels afroamericanes. Este treball està ple de col·laboracions internacionals de somni, que sintetitza més de tres dècades de passió pel soul, el blues o el reggae.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny