Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Dilluns passat van començar en la zona nord-est del Port de Sagunt pròxima al riu Palància i a l'avinguda Mediterrani, i a partir del 17 d'octubre començaran els treballs en la zona sud-est

El departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt, mitjançant l'empresa que té contractada (Lokímica), ha començat esta setmana la quarta i última onada de l'any de tractaments de la campanya de desratització i desinsectació per a reduir els nivells poblacionals de rosegadors i paneroles en el clavegueram.
Els treballs van començar dilluns passat, 3 d'octubre, i els tractaments avançaran d'est a oest. Han començat en la part nord-est del Port de Sagunt, i a partir del dia 17 d'octubre passaran a la zona sud-est.
Des del departament de Sanitat recomanen que, complementàriament a les actuacions que es realitzen en la via pública, els ciutadans i ciutadanes duguen a terme estos tractaments en les propietats particulars per a atallar els problemes ocasionats per estes plagues, particularment en les plantes baixes, garatges, baixos comercials o habitatges que compten amb registre sanitari interior.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny