Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La inauguració de la mostra serà dijous que ve 1 de desembre i comptarà amb la participació de representants de totes les entitats organitzadores
La regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt acull l'exposició ‘Dones de l'exili. Històries de resiliència, apoderament i transformació’, que està organitzada per Atelier ONGD i la Col·lectiva de Dones Refugiades, Exiliades i Migrades, amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana i l'Ajuntament de València.
La inauguració de la mostra serà dijous que ve 1 de desembre amb la participació de representants de totes les entitats organitzadores, i romandrà exposada en l'entrada del Centre Cultural Mario Monreal fins al dia 23 de desembre.
Esta exposició presenta la història de dones colombianes en situació de refugi, exili i migració en diferents territoris del món, especialment en la Comunitat Valenciana i altres ciutats de l'Estat espanyol, organitzades entorn de la Col·lectiva de Dones Refugiades, Exiliades i Migrades.
Els sis espais que componen la mostra contenen cartes, línies del temps, fotos, manifestos polítics i altres expressions que ens aproximen a les seues experiències en l'exili, les afectacions que el conflicte armat de Colòmbia ha tingut en les seues vides, i les seues històries de resiliència i acció política resistent i organitzada.
L'exili és un fenomen amb múltiples arestes, que travessen cada espai de la vida. En el cas de les protagonistes de l'exposició, la violència del desarrelament s'interrelaciona amb les violències patides per les dones migrants. I des d'ací, des del punt en el qual eixes violències es creuen, des del no espai en el qual sempre han sigut situades, s'uneixen i reivindiquen el valor de les seues històries.
Les dones integrants de la Col·lectiva, actores de pau i constructores de ciutadania incloent, ens regalen les seues veus i trauen a la llum realitats que no tenen cabuda en cap estadística, que no es reflecteixen tal com són en cap dada.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny