Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La inauguració del curs serà el dilluns, 24 d’octubre en el Centre Cívic a les 19 hores
El Campus Obert a la Ciutadania obri enguany les seues portes, amb un programa que intenta ser més pròxim, que abasta temàtiques per a la millora de la comunicació col·lectiva i de la salut física i mental. El seu objectiu és apropar els serveis a la ciutadania per construir, avançar, cooperar, incloure i sumar.
La inauguració del curs serà el dilluns, 24 d’octubre en el Centre Cívic a les 19 hores amb la conferència Literatura i benestar emocional d’Irene Rodrigo, col·laboradora d’Àpunt.
El Campus Obert ha programat 59 activitats: cursos de llarga durada, tallers monogràfics, tallers lliures, tallers conveniats amb la UJI, xerrades i seminaris amb més de 1.000 alumnes matriculats. Com la pretensió és donar cabuda a tot l’alumnat que s’ha matriculat, hores d’ara encara estan completant-se els cursos en els quals hi ha places vacants. I la matrícula es mantindrà oberta fins completar el nombre màxim d’alumnat permés en cada curs. Es pot consultar les places vacants en el següent enllaç https://aytosagunto.apuntate.online/pio/
Les classes començaran al llarg d’esta setmana i la propera. Si alguna persona està interessada pot telefonar al Campus: 96 2655868/666178647. Les activitats com sempre, s’impartiran en diferents espais del municipi: Centre Cívic, Casa Municipal de Cultura, CC. Mario Monreal, Centre Social “los Claveles”, Casal Jove de Sagunt, Casal Jove del Port i l’EPA.
La regidora, Maria Josep Soriano ha explicat que «aquest curs volem que l’alumnat siga més partícip dintre del projecte ‘Sagunt, ciutat educadora’. Per això, els proposem ser CREACTIVES. Aquest serà un espai obert on es gravaran vídeos curts explicant, experiències, es promocionarà el voluntariat pel valencià i la participació en els esdeveniments culturals, mediambientals o esportius de l’ajuntament i per suposat, recollirà tots els seus suggeriments».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny