Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es projectarà a les 18.30 hores a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt i l'entrada és gratuïta
Este dilluns a la vesprada, a les 18.30 hores, arriba un nou capítol dels Dilluns de Nautilus amb la projecció de la pel·lícula Her (2013), com a part del cicle cinèfil dedicat a la robòtica i intel·ligència artificial, promogut per l'Associació Cultural Nautilus amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt a través de la Regidoria de Cultura.
El film es projectarà, com és habitual, a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt (carrer Progrés, 9) i l'entrada serà, com sempre, gratuïta.
El llargmetratge triat per a esta setmana, Her, dirigit per Spike Jonze, és el segon del cicle sobre robòtica i intel·ligència artificial i relata la vida, en un futur pròxim, de Theodore, interpretat per Joaquin Phoenix. El protagonista és un home solitari a punt de divorciar-se que treballa en una empresa com a escriptor de cartes per a terceres persones. Un dia compra un nou sistema operatiu basat en el model d'intel·ligència artificial, dissenyat per a satisfer totes les necessitats de l'usuari. Per a la seua sorpresa, es crea una relació romàntica entre ell i Samantha, la veu femenina d'eixe sistema operatiu.
La pel·lícula compta també entre el seu elenc amb Scarlett Johansson, Amy Adams, Rooney Mara i Olivia Wilde.
Esta projecció forma part de la programació trimestral promoguda pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny