Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La carta inclou en la part interior dibuixos amb vocabulari bàsic en valencià i un espai perquè els xiquets i xiquetes facen les seues peticions personals a Melcior, Gaspar i Baltasar, però també inclou uns apartats més solidaris amb bons desitjos i millores per a la ciutat i per al món
El Gabinet de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Sagunt ha editat amb la Diputació de València i la col·laboració d’altres ajuntaments valencians integrats en l’Agència de Promoció del Valencià (AVIVA) i la Xarxa de Serveis Lingüístics Valencians la ja clàssica Carta als Reis d’Orient.
Es tracta d’una edició de disseny atractiu i actual que any rere any és molt ben rebuda pels xiquets i xiquetes de tota la ciutat. Com en els últims anys, les cartes es distribuiran a demanda a les escoles d’infantil i primària i també, de forma transversal, en les parades de les Fires de Nadal, mercats municipals i des del Casal Jove.
La carta inclou en la part interior dibuixos amb vocabulari bàsic en valencià i un espai perquè els xiquets i xiquetes facen les seues peticions personals a Melcior, Gaspar i Baltasar, però també inclou uns apartats més solidaris amb bons desitjos i millores per a la ciutat i per al món. A més, es disposa de la versió en blanc i negre per a ser acolorida i traure més profit de l’activitat.
La regidora del Gabinet de Promoció del Valencià, Maria Josep Soriano, afirma que «volem contribuir a la il·lusió que suposa per als xiquets i xiquetes escriure la carta als Reis d’Orient. Este format es pot adaptar segons l’edat i inclou valors mediambientals que es treballen a l’escola. Demanem per nosaltres i també pel món del qual formem part i que hem de cuidar entre tots. Bones festes».


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny