El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Estos campionats són el preludi dels nacionals de Sambo, Combat Sambo i Lluites Olímpiques Sub-20 que tindran lloc a Sagunt pròximament
El pròxim cap de setmana, 12 i 13 de febrer, es disputaran a Sagunt els Campionats Autonòmics de les modalitats esportives de lluita: Grappling, Grappling Gi, Sambo i Combat Sambo, en el pavelló interior del Poliesportiu Municipal (internuclis) de Sagunt. L'esdeveniment està organitzat pel Club de Lluita Camp de Morvedre i la Federació de Lluites Olímpiques de la Comunitat Valenciana en col·laboració amb el departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt.
En vista de la bona organització que van tindre estos campionats l'any passat, i salvant les dificultats provocades per la pandèmia, enguany es tornen a organitzar estos campionats autonòmics, als quals se'ls afig les modalitats de Sambo.
Estos campionats són el preludi dels nacionals de Grappling que tindran lloc a Sevilla del 25 al 27 de febrer, i sobretot dels nacionals de Sambo, Combat Sambo i Lluites Olímpiques Sub-20 que tindran lloc a Sagunt el cap de setmana del 5 i 6 de març.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+