El Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament de Sagunt emetrà demà de matí el Ple extraordinari en directe
Els interessats podran veure’l a partir de les 9 hores a la pàgina web de l'Ajuntament de Sagunt i als perfils de Facebook, Twitter i Youtube del Gabinet de Comunicació