Sagunt guarda un minut de silenci pels presumptes assassinats masclistes ocorreguts a Guadahortuna i Badalona
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna per estos fets ocorreguts diumenge i dilluns passats