L'Escola Municipal de Teatre de Sagunt celebra els seus 16 anys amb una 'Trilogia Shakespeariana'
L'alumnat de Formació Actoral es pujarà a l'escenari de la Casa de Cultura del Port de Sagunt este divendres i dissabte a les 19.00 hores per a representar Romeo y Julieta, una versió contemporània de Hamlet amb Las Mansiones de Elsinor i Lady Asira