Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La representació tindrà lloc este dissabte, 4 de febrer, a les 20 hores. El preu de l’entrada és de 7 euros

L’obra de teatre Un país que mata a sus poetas arriba al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. La representació tindrà lloc este dissabte, 4 de febrer, a les 20 hores. Esta tragèdia està programada per la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt, dins de la seua agenda cultural d’hivern.
Lola López, d’Hongaresa Teatre, posa de nou el focus en este espectacle en la importància de reivindicar la poesia i sobretot als nostres poetes. ‘Un país que mata a sus poetas’ afusellant-los, Federico García Lorca, en la presó, Miguel Hernández, assassinat en arrest domiciliari, Miguel d'Unamuno… o exiliant-los com a Antonio Machado, Luis Cernuda i Juan Ramón Jiménez, Mª Teresa León i María Zambrano, Zenobia Camprubí, etc…, «és un país que ha de fer una profunda reflexió sobre sí mateix».
A la pregunta de ‘Per què un país assassina als seus poetes?’ respon amb una obra feta amb la seua poesia, testimoniatges i música. A més, es parla dels milers de creadors que van patir una llarga agonia, el desterrament o la mort d'un pare, entre altres, tot això provocat pels cantors de "viva la mort”.
L’obra és en castellà, per a tots els públics i té una durada de 75 minuts. Les entrades d’este espectacle tenen un preu de 7 euros, i es poden adquirir en el següent enllaç: https://www.servientradas.com/espectaculo/AYUNTAMIENTO_DE_SAGUNTO/3/un-pais-que-mata-a-sus-poetas-3124.html
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny