Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El passat 13 de desembre van començar en la zona nord-est del Port de Sagunt pròxima a l'hospital i a l'avinguda de la Vila, i el 19 de desembre a la zona sud-est pròxima a l'avinguda Fausto Caruana
El departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt, mitjançant l'empresa que té contractada (Lokímica), ha finalitzat esta setmana l'última onada de l'any de tractaments de la campanya de desratització i desinsectació per a reduir els nivells poblacionals de rosegadors i panderoles en el clavegueram.
Els treballs van començar el passat 13 de desembre en la zona nord-est del Port de Sagunt pròxima a l'hospital i a l'avinguda de la Vila, i el 19 de desembre a la zona sud-est pròxima a l'avinguda advocat Fausto Caruana.
Des del departament de Sanitat recomanen que, complementàriament a les actuacions que es realitzen en la via pública, els ciutadans i ciutadanes duguen a terme estos tractaments en les propietats particulars per a acabar amb els problemes ocasionats per estes plagues, particularment en les plantes baixes, garatges, baixos comercials o habitatges que compten amb registre sanitari interior.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny