El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
A causa de l'anunci recent del tancament de les seues instal·lacions a la Vall d'Uixó i els acomiadaments que el mateix provocarà

Esta vesprada l'Ajuntament de Sagunt ha mostrat el seu suport al Comité d'Empresa i a la plantilla d'Acciona Nordex amb motiu de l'anunci recent del tancament de les seues instal·lacions a la Vall d'Uixó i els acomiadaments que el mateix provocarà a centenars de persones, entre les quals es troben veïns i veïnes del municipi.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha acompanyat en la concentració d'esta vesprada enfront de la Tinença d'Alcaldia, lloc on han col·locat una pancarta reivindicativa contra el tancament, al comité i a la plantilla juntament amb altres regidors i regidores de la Corporació Municipal. Moreno ha mostrat el suport municipal davant «la deslocalització salvatge i unilateral que l'empresa ha plantejat. Per part de les administracions públiques rebutgem este tipus de plantejaments i exigim a l'empresa que torne a negociar».
L'alcalde també ha explicat que per part de l'Ajuntament de la Vall d'Uixó, Generalitat Valenciana i el Ministeri d'Indústria s'han realitzat diferents crides a l'empresa perquè es replantege eixa decisió i que «per part de les administracions puguem ajudar a que esta planta puga seguir cap avant. Una planta que, recordem, està donant beneficis i que és un exemple d'eficiència, i precisament per això no s'entén eixe tancament que es planteja per part d'Acciona Nordex».
És per això que l'alcalde de Sagunt ha destacat que «ens sumem a totes les mobilitzacions de treballadors i treballadores, i continuem exigint a l'empresa que torne a negociar i que es replantege esta mesura unilateral que no té sentit i que deixa abandonades a centenars de famílies».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+