Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El Ple ha aprovat el suport i adhesió de Sagunt al Pacte Valencià per la Mobilitat Segura i Sostenible. Així mateix, dóna trasllat d'este acord a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) i al Servei de Mobilitat Urbana de la Generalitat Valenciana. La proposta d'Esquerra Unida, Compromís i ADN Morvedre ha sigut aprovada per unanimitat de tots els grups polítics.
El model de mobilitat urbana actual no assegura a la ciutadania un entorn que garantisca el seu dret a l'accessibilitat en unes condicions de mobilitat adequades, segures i amb el mínim impacte ambiental possible. Per canviar-ho, a més, es necessitarà el concurs de totes les administracions, especialment la implicació activa de l'administració autonòmica i local.
La mobilitat urbana segura i sostenible és el dret dels ciutadans a triar formes de desplaçar-se respectuoses amb la seua salut i la seua seguretat, adaptades als límits físics i ambientals de la ciutat, que fomenten l'ús de les maneres de transport més eficients, que garantisquen l'accessibilitat de tots en temps i en costos raonables i que permeten el creixement econòmic i el benestar de la població a llarg termini.
Entre el 16 i el 22 de setembre s'ha celebrat la Setmana Europea de la Mobilitat, circumstància que la Generalitat i la FVMP aprofiten per proposar una acció conjunta de renovació del compromís per la mobilitat sostenible: el Pacte Valencià per la Mobilitat Segura i Sostenible.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny