Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
S'ha informat els municipis integrants de les actuacions programades per a l'anualitat 2022

La delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat en la Via del Pòrtic el Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre a representants dels municipis integrants. Este Pla té el seu origen en la signatura del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana, la Diputació de València i l'Ajuntament de Sagunt, i té la finalitat de dur a terme accions dirigides cap a l'adequació, millora, requalificació i adaptació de l'oferta turística, així com la creació i manteniment de productes turístics competitius i sostenibles.
Entre els diferents objectius que es veuen reflectits en el Pla, es troben augmentar la qualitat dels servicis turístics en el destí; millorar el mig urbà i natural del territori; ampliar i millorar els espais d'ús públic; augmentar, diversificar i millorar l'oferta complementària; posar en valor dels recursos turístics del territori; crear nous productes turístics; desenvolupar accions de promoció i comunicació; donar suport a accions de comercialització; i finalment sensibilitzar i implicar la població i agents locals en un turisme sostenible i de qualitat.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha manifestat que «portem quatre anys treballant en accions conjuntes que facen créixer la comarca, treballant en les línies de Turisme Comunitat Valenciana i la Diputació de València, i que culminen tant en la promoció com en la comercialització dels productes comarcals». Al que ha afegit que «hi ha bastants accions que s'han fet en pro d'això i és important que tots remem cap a un mateix lloc, a vegades és complicat veure objectius a llarg termini, però sí que es va visualitzant a poc a poc eixa marca turística de comarca».
Les actuacions que es duran a terme en 2022, entre altres, són la introducció de millores i noves utilitats en les webs turístiques de Sagunt i Camp de Morvedre, així com el disseny de Manual de Producte per al desenvolupament d'accions comercials (espanyol, valencià i anglés) i producció de plaques per a membres del club de producte turístic Camp de Morvedre. També disseny de material promocional i subministrament d'equipaments per a l'organització d'esdeveniments esportius i culturals d'interés turístic, a més del subministrament de marxandatge institucional amb imatge de marca turística Camp de Morvedre.
A més es preveuen altres accions com el projecte tècnic per a l'adequació, millora i senyalització direccional i interpretativa de senderes; el projecte tècnic d'accessibilitat en espais de turisme i adequació accessibilitat de persones amb mobilitat reduïda en el centre d'interpretació Via del Pòrtic de Sagunt; un programa de visites guiades comarcals naturals i culturals; i la creació d'un mirador turístic digital d'àmbit comarcal des del Castell de Sagunt.
Així mateix, Antonino ha indicat que «cada municipi fa les seues accions en concret i es va avançant, i l'important de tot això és que qualsevol iniciativa de cada municipi puguem enaltir-la molt més sota la marca paraigua del Camp de Morvedre».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny