Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Tots dos ajuntaments han organitzat una caminada, prevista per a divendres que ve, 17 de febrer, a les 17 hores per a recórrer les platges i denunciar el seu estat actual

Els ajuntaments de Sagunt i de Canet d'en Berenguer han organitzat una caminada, prevista per a divendres que ve, 17 de febrer, a les 17 hores, per a denunciar l'estat de deterioració de les platges. L'eixida de la caminada serà des de les Cases de Queralt i finalitzarà a la platja de Canet d'en Berenguer.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que «el divendres recorrerem caminant les nostres platges del nord al costat d'associacions veïnals i l'Ajuntament de Canet d'en Berenguer per a denunciar el seu estat. Les nostres platges estan veient-se molt afectades davant els temporals com el que vam viure la setmana passada. És un fet que la platja està en regressió i el seu estat no és tolerable. Venim exigint al Ministeri que actue, en primer lloc, per a mitigar els efectes dels temporals aplicant proteccions al cordó dunar, mitigant l'escaló que es produeix i causa greus perjudicis als veïns i veïnes que no poden banyar-se amb seguretat; d'altra banda, perquè el projecte de regeneració de les nostres platges siga una realitat com més prompte millor incloent elements que retinguen arena i protegisquen el nostre litoral».
Moreno ha posat l'accent que tota la ciutadania se sume a esta iniciativa: «Així este divendres veurem les platges, l'estat en què estan i denunciar la seua situació. La caminada començarà en Cases de Queralt i conclou a la platja de Canet, animem a la ciutadania a unir-se a esta marxa reivindicativa apta per a tota la família».
A la caminada acudirà l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor delegat de Platges, Roberto Rovira; el tinent alcalde d’Almardà, Pepe Gil, entre altres regidors de la Corporació Municipal, així com representants de l'Ajuntament de Canet d'en Berenguer, juntament amb les associacions de les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa. D'eixa manera, des de tots dos ajuntaments fan una crida perquè la ciutadania acudisca a esta cita en pro de la recuperació i rehabilitació de les platges.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny