El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Este esdeveniment benèfic será diumenge que ve 8 de maig, i comptarà amb una carrera infantil a les 10.00 hores i, d'altra banda, a les 10.30 hores les carreres 5k i 10k. El termini d'inscripció finalitza demà

La VI Carrera Amuhcanma tindrà lloc en el municipi un any més amb l'objectiu de recaptar fons per a la investigació del càncer de mama. Este esdeveniment benèfic serà diumenge que ve 8 de maig, i comptarà amb una carrera infantil a les 10.00 hores i, d'altra banda, a les 10.30 hores les carreres 5k i 10k. La carrera benèfica està organitzada per l'associació Amuhcanma i compta amb la col·laboració del departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt.
Així mateix, el termini d'inscripció finalitza demà, i es pot fer de manera en línia a través de www.sportmaniacs.com o de manera presencial en la seu de Amuhcanma de 10.30 a 13.00 i de 17.00 a 20.00 hores. D'altra banda, el lliurament de dorsals serà el 6 de maig de 17.00 a 20.00 hores i el 7 de maig de 10.00 a 20.00 hores en la seu de Amuhcanma (c/ Sant Pere nº 65, el Port de Sagunt).
El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, ha assenyalat que «estem davant un esdeveniment que conjumina dos elements que són inseparables, com és l'activitat física i la salut però també amb un clar component solidari». També ha felicitat l'associació Amuhcama per l'organització de l'esdeveniment, «la seua extraordinària labor i la seua col·laboració amb totes aquelles dones que patixen càncer de mama». En este sentit, la presidenta de l'associació Amuhcanma, Chelo Díaz, ha indicat que faltant un dia perquè es tanquen les inscripcions, ja hi ha més de 1.000 persones inscrites.
El preu de les carreres 5k i 10k és de 10 euros, mentre que la carrera infantil és gratuïta. A més, enguany s'ha habilitat la ‘fila 0’ per a aquelles persones que vulguen col·laborar econòmicament però no puguen o no vulguen participar en la prova. L'eixida i meta estaran situades al carrer Doctor Fleming (Triangle Umbral).
A més, el dia d'abans de la carrera s'il·luminaran de rosa les façanes de l'Ajuntament de Sagunt i de la Tinència d'Alcaldia, amb l'objectiu de conscienciar i animar la ciutadania a participar en esta iniciativa i així contribuir a la investigació en favor de la lluita contra el càncer de mama.
A la presentació de la prova, que ha tingut lloc este matí a l'Ajuntament de Sagunt, han assistit el regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón; la presidenta d’Amuhcanma, Chelo Díaz; la tresorera d’Amuhcanma, María Galdrán, i les vocals de l'associació, María Jesús Merlos i Maribel Cerezuela.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+