Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Hui, dijous 12 d’abril, s’han presentat dos competicions nacionals d’atletisme que es realitzaran a Sagunt el pròxim any. Els responsables de la presentació han sigut l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández; el regidor d’Esports, Miguel Chover; i el President de la Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana, Vicente Añó. Encara que els dos campionats se celebraran en 2019, ja s’han concedit els permisos necessaris per part de la Federació Espanyola d’Atletisme.
Les competicions que se celebraran seran l'11 Campionat d’Espanya de Milla Ruta, que comprendrà les categories absolutes masculina, femenina i màster, i el 53 Campionat d’Espanya Màster Veterans a l’aire lliure. Este últim és el segon campionat amb major participació a Espanya, i s’espera una assistència de més de 3.000 persones, ja que es competix en totes les especialitats d’atletisme. Ambdós campionats estan, en gran part, destinats a la participació de categories màster i veterà, ja que, en els últims anys, estes han augmentat el nombre d’esportistes.
El regidor d’Esports ha agraït a Añó la seua participació, ja que “ens ha defensat i ha presentat la nostra candidatura”. L’edil també ha volgut reconéixer el treball de l’equip tècnic del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Sagunt, ja que gràcies al seu treball “la tornada de la Milla Urbana que férem l’any passat a Sagunt ha tingut molt a veure en esta candidatura”. Per la seua part, el president de la Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana ha recordat el passat de Sagunt com a seu de l’atletisme, i ha declarat que “eixe passat tan bonic, tan bo i tan fantàstic és el que l’Ajuntament vol recuperar i nosaltres no podem fer altra cosa més que ajudar”. A més, el fet de renovar la pista d’atletisme és un dels al·licients pels quals estos dos campionats tindran lloc a Sagunt. Per últim, l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha indicat que “la gent que practica esport o qualsevol tipus d’activitat voluntària de manera altruista és el gran patrimoni que tenim en esta ciutat”.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny