El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
A més s'han sol·licitat solucions davant la problemàtica que existix en algunes zones del municipi per a accedir a Internet

L'Ajuntament de Sagunt s'ha reunit este matí amb la directora general de Telefónica, Begoña Goicoechea, per a tractar qüestions relacionades amb les infraestructures de telefonia i internet de les quals disposa el municipi i solucionar la problemàtica que existix en algunes zones de la ciutat per a accedir a esta xarxa.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha assenyalat que en la reunió amb Telefónica «s'ha parlat de futur, però sobretot per a sol·licitar infraestructures que asseguren que tots els ciutadans i ciutadanes de la nostra ciutat tenen accés als serveis bàsics de telefonia i, particularment, a internet». A més, ha destacat que «en un moment en el qual el teletreball té cada vegada més pes, és imprescindible que les companyies operadores de Telefónica posen damunt de la taula totes les possibilitats per a assegurar eixos drets a la ciutadania».
D'altra banda, Moreno ha explicat que «el nostre municipi té problemes localitzats, com per exemple en la zona del centre històric, Almardà, Corinto i Malva-rosa». És per això que els ha sol·licitat que «ens presenten solucions perquè, precisament, internet i tot el que això comporta en este segle XXI, arribe sense problemes a tota la ciutadania». A la reunió també ha assistit el delegat de Noves Tecnologies, Pepe Gil, així com altres càrrecs de l'empresa Telefònica.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+