Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El primer edil ha conegut de primera mà la tasca de l'associació en el municipi i ha valorat la implicació dels seus membres en la lluita contra esta addicció

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha mantingut este dimarts una reunió amb una representació de la delegació d'Alcohòlics Anònims en el municipi. Durant la trobada el primer edil ha conegut de primera mà la tasca de l'associació i ha posat en valor el compromís dels seus membres en la lluita contra esta addicció.
Tant des d'Alcohòlics Anònims com des del Consistori es vol donar a conéixer a tota la ciutadania que existix un grup de l'associació en el municipi que es reunix dimarts i dijous de 19.00 a 21.00 hores en la seu del carrer dels Horts, 73.
«L'alcohol està tan integrat dins la nostra cultura que moltes vegades no som conscients de quan es convertix en un problema, i de fet existix un fort estigma al voltant d'este», ha explicat l'alcalde.
«Són entitats com esta, sense ànim de lucre, les que arriben moltes vegades on les administracions no arribem, i precisament per això volem donar-li visibilitat a esta associació, perquè és imprescindible que tinga visibilitat, que la gent sàpia que és un recurs del qual pot fer ús», ha agregat Moreno.
Les persones que necessiten contactar amb la delegació d'Alcohòlics Anònims a Sagunt poden fer-ho a través del número de telèfon 963 91 71 60 o del correu electrònic aa08morvedre@gmail.com. «Si tens problemes amb l'alcohol o coneixes el cas d'alguna persona pròxima que els puga tindre, et pots posar en contacte amb esta associació del nostre municipi i, a poc a poc, anar trobant les solucions que siguen necessàries», ha animat el primer edil a les persones que puguen tindre problemes d'addicció a esta substància.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny