Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Un espectacle en valencià per a tots els públics. Les entrades tenen un preu de 6 euros

Este divendres, 13 de gener, la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt acollirà Sóc hiperactiva, el monòleg d'humor de Pepa Cases.
Sóc hiperactiva és un monòleg feminista i en valencià, on la protagonista no sols farà riure el públic sinó també reflexionar sobre les xicotetes coses quotidianes i masclistes que fan ser a totes una mica hiperactives.
Pepa Cases és actriu, ballarina, cantautora, docent, escriptora, gestora cultural, presentadora de televisió, comunicadora inesgotable i conversadora insaciable, però sobre totes estes coses és hiperactiva. A partir de la seua realitat, en este monòleg, juga amb la ficció i l'exageració (o no) de diferents situacions per a exposar temàtiques que li preocupen exaltant la desigualtat i el masclisme com a principals objectius fent riure el públic sense oblidar-se de fer-lo reflexionar.
L'espectacle és en valencià i per a tots els públics. Començarà a les 20.30 h i té una duració aproximada de 90 minuts. Les entrades tenen un preu de 6 euros, i es poden adquirir en este enllaç: https://www.servientradas.com/.
Este espectacle forma part de la programació de cultura del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny