Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Atesa la petició dels venedors, tant del mercat exterior com de l'interior, el departament de Comerç i Mercats l'ha traslladat al dia 11 perquè es puga aprofitar millor la jornada

El mercat exterior dels dimecres de Sagunt es traslladarà la setmana vinent al dimarts perquè no coincidisca amb la festivitat del 12 d'Octubre, de manera que tant la ciutadania com els comerços ambulants i les parades del mercat interior puguen aprofitar millor la jornada.
Així ho ha decidit el departament de Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Sagunt, atesa la petició dels venedors del mercat exterior i de l'interior.
Per tant, s'obrirà el mercat interior i es muntarà l'exterior en el seu horari i emplaçament habituals, amb l'excepció que en esta ocasió ho farà en dimarts i no en dimecres. Esta decisió possibilitarà i facilitarà a la ciutadania la realització de les seues compres. D'igual manera, d'altra banda, es dona també l'oportunitat als comerços, tant del mercat interior com de l'exterior, de no perdre un dia de vendes ni els ingressos associats a la jornada setmanal d'obertura.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny