Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+ i amb la finalitat de mostrar el suport i la solidaritat de l'Equip de Govern amb el col·lectiu

L'Ajuntament de Sagunt, amb motiu del Dia de l'Orgull LGTBIQ+ (Lesbianes, Gais, Transgèners, Transexuals, Bisexuals, Intersexuals, Queer i la resta de les identitats i orientacions), coincidint amb estes dates, que se celebra cada 28 de juny, ha desplegat este dimarts unes lones amb els colors de la bandera multicolor del col·lectiu en les dos façanes dels edificis municipals principals dels nuclis de Sagunt i del Port de Sagunt, l'Ajuntament de Sagunt i Tinència d'Alcaldia.
Es tracta d'una acción simbólica que representa el suport i la solidaritat de l'Equip de Govern amb la comunitat LGTBIQ+ del municipi i de tot el món. En l'acte, que organitzen Alcaldia i el departament d'Igualtat, han estat presents regidors i regidores de la Corporació Municipal. A més, també s'ha hissat la bandera del col·lectiu a la platja del Port de Sagunt.
En este sentit, esta nit s'il·luminaran les façanes dels dos edificis municipals amb els colors de la bandera multicolor del col·lectiu LGTBIQ+.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny